lagom är bäst

"känn efter, kroppen berättar för dig" 
för lite - hunger
lagom - välbehag
för mkt - mättnad

well min kropp talar om för mig när jag ätiti för mkt genom att spy. jag fungerar som en liten bäbis liksom. vte inte hur många gånger jag spytt idag. och det är för att jag ätit mer än vanligt. ìnste så konstigt. spyr den upp, blir jag ju hungrig, måste ju äta mer d¨, måste ju lyssna på kroppen. men vafan. 
bara la mig i sängen nu, 2sek senare måste jag byta lakan. värdelöst. jag orkar inte.
min kropp är fortfarande fucked up. 

för lite - välbehag
lagom - mättnad
för mkt - spyr, går inte. om inte, ångest igen?

varför släpper det inte bara ? 
skärpning. snälla dumma jävla .
för jag är trött på det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0