köttbullar

köttbullar idag, mamma lagade. 
inte alls mkt har hänt idag, film imorse, åkermyntan på dan. haha sad. 
men skönt skönt att kunna göra lite som man vill, även om man inte heeeelt kan det. 
efter middagen fick jag skjuts ner till pappa och tog ett långt varmt bad, skönt ! 

nu sitter jag här i pappas morgonrock, en snurrflurrad handduk på huvudet och min "dagbok" framför mig som jag inte skrivit i sen i fredags och nu försöker komma ikapp. haha minnet sviker lite när det gäller att komma ihåg vad man gjort sen i fredags... tänka tänka. 

skulle börja läsa den där "män som hatar kvinnor" i badet, men doppade den i vattnet, har fortfarande inte kommit igång med den, efter ett sisådär år....  :P 

nä, back to skrivandet nu! 

 
(ljuger lite, vi fick mackaroner till,   ..och ketchuuuup ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0