ipod-fix

över helgen har P varit här med mamma. igår fick han för sig att köpa en Ipod och huxflux, hade han en i handen. sen  vare dags att försöka få in låtar, men eftersom han köpt den nyaste modellen räckte inte mitt fina lilla Itunes till, så vi skulle föröska ladda ner den nya variationen "8,1" , jag säger bara det, vilket himla böööööök! helt otroligt, det gick verkligen inte!  alltid ngt som var fel. efter ett lååång tag, loggade vi ur min och gick in på mammas sida, som inte har ett Itunes över huvud taget, skulle då vara stenålderna. så vi laddade ner allt från början. vilket... efter ett tag, fungerade!
sen skulle vi in med hundratals skivor,och han ville ha sådär "shuffle" så man kan bläddra med bilder. så då tog det ytterligare 100år bara ATT FÖRSTÅ hur man skulle få dit bilderna. sen måste man konvertera alla låtar från varje skiva, såååå,..., det tog ett tag. kändes som man satt med det där hela kvällen, det hann iaf bli mörkt!
sen när vi fått över allt, ja då kom inet bilderna med!  

gah. dagens teknik, jag hinner inte med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0