hemligheten till evig ungdom.

hm jag tänkte på en sak (mkt tänkande idag, måste skaffa mig ett liv och sluta ha för mkt tid och lägga mig för sent), 
men hur som haver, tänkte jag som sagt idag. 

alla operationer och försköningAr som görs. all denna kamp mot en förlängd ungdom. detta kämp för att in i det sista stoppa en skenande ålder och ännu en rynka. men pansion, ja de vill man gärna ha... för arr kunna spendera dagarna med hälsokurer och ansiktsmaskar med gurkor på ögonen. 

ett all forever young liv, bjud in anorexin i ditt liv,. den gör dig fördjävla liten och ynklig. svag och hatad. du backar i åren i takt med avdraget på vågen. ger dig en bebis värklighetsuppfattning, dum som en mask och barnslig som ett ofött barn. 

detta är hemligheten på evig ungdom. evigt ung.. ja evigt.. för det är bara ungdomen du hinner uppleva. för den vän du så snällt bjöd in, drog dig vid näsan, besparade din ålderdom genom att ta dig med bort från livet. chansen att acceptara en rynka hit eller dig fick du aldrig. 

en ung död.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Denice!

Har inte läst din blogg förut, men du skriver bra; intressant och tänkvärt, men framförallt läsvärt.

Mycket lycka, mycket glädje, från mig till dig.



Puss

2009-03-31 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0