goddag, magen var namnet.

blev inget besök på enheten idag, magsjukan går runt där, därav anledningen. skönt men lite synd då jag ville träffa lite folk där. men annars inga problem att slippa gå dit ;) 
pappa & jag var och fikade hos madde, så fort vi kom innanför dörren skulle hundarna hälsa, 23 glädjevarv framför pappa, sen fick vi komma in en kvart senare :P 

ska få simma ikväll, pappa kmr snart och hämtar. har varit SJUKT EXALTHERAD över detta hela dan. dock skulle jag testa ut en bra bikini till kvällens ära nu. och bikinin försvann, för det enda man ser är en stor mage. den är så grymt uppsvullen så det finns inte (även om det finns gott om plats för skämt här, skojjar jag inte) . det är jag och min mage, måste nog börja presentera mig så, ifall ngn undrar vad det är för parasit som sitter runt min midja, eller börjar fråga vem pappan är. 

det ser så verkligt ut att jag nästan själv börjar undra om jag inte är gravid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0