egen säng.

nu kom pappa hem från sin betminthon, simning och allt vare är.. 
han kom upp och efter några fram och tillbakaspringningar sa han; 
"ska du pröva att sova i din säng inatt ksnke? ..nu när du är utskriven och allt"
"visst!" sa jag och log, samtidigt som jag bara kände ett stor ; "vah?! nääääääääääääääää!........" inombords. 

jag har nämligen inte fått sova i min säng tidigare för att det är en loftsäng, och när jag åkte hem på permissionerna sa de till pappa att jag skulle sova brevid honom, sen har det bara fortsatt så.. 
så jag ahr itne sovit i min egna säng på flera månader. 

men vafan tänkte jag sen, vad håller jag på med?  jag är 18 år och sover i min pappas säng, vad är det här för blajj? 
..men jag har liksom vant mig vid det, vi har lagt oss, löst korsord och pratat till ngn av oss somnat. 

men nu när jag äntligen får sova i min egen säng, ..  

skärpning, dedde . på riktigt. 18år, känner mig som 12... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0