bye bye självis

mamma och jag var ch handlade byxor igår, värt varenda öre, tyckte hon då hon såg min min när jag vände på mig i speglen och nästan skrek i hela äffären  "JAG HAR NÄSTAN EN RUMPA NU!! jag har en rumpa! rumpa rumpa!"
ojdå..

men iaf, så åkte  jag till v-by idag, skulle leta väska. hursomhelst hade jag på mig mina nya byxor och kände mig för första gången på länge, Normal! så möter jag den här gammla farbrorn som ler när jag tittar på honom, vi ler flera meter innan vi möts, så att man vet att man ska säga hej när man går förbi.
så när det där "hejjet" ska komma, kmr det istället; "hihi, en liten smalis !" 
happ, det var det självförtroendet  -.-     haha :P


här har vi iaf väskan jag köpte :)


Kommentarer
Postat av: Domino

Shit vilken snygg väska! :D Och det är inte bara rumpan som är på plats nu söte, du "är dig själv" i ansiktet nu (stor skillnad från fikan!) vilket är helt underbart!! Min Bästa Vän är lixom tillbaks fysikst igen vilket är så galet bra!! :D Fy vad du är saknad ska du veta!! <3

2009-03-09 @ 11:19:15
Postat av: dedde

tackar ;)

haha ååh vad kul att höra!! glad jag blir!! =)

tack så mkt fina, <33

2009-03-09 @ 19:25:46
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: rebecka

du kanske fortfarande är smal, men tänk på förbättringen :D du ser frisk ut nu!

2009-03-10 @ 16:18:59
Postat av: dedde

tack bettan :) <33

jag kännder mig sjukt mkr bättre! beatch 09, here I coooomee =)

2009-03-10 @ 19:00:51
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0