bröööst

back, home? från simningen så att säga! lika skönt som vanligt!
för 3e veckan i rad har vi ett par som simmar från kant till kant varav ett stopp på 10-15 min vid varje sida för att klänga på varandra.. ouäh.
tror mina kilon har lite problem när det kmr till att sätta sig "rätt". min bikiniöverdel satt som en jäkla flagga och man fick ta till ngt snyggt knep var gång mr. gubbe men singlasögon simmade förbi under ytan. fast iofs kasnke det itne var så mkt för honom att titta på. min kropp behöver seriös hjälp med att bli lite propertionerlig... suck.
för det är inte OK, när magen står ut mer än brösten. simmar runt med en tom bikiniöverdel och en mage som släpar i botten? haha nice.

(fru, det kasnke inte behövs så mkt tejp inför peter  pan, men vem vet)
för tillfället ser jag nog mer ut som en man, eller ja en gravid man, med min upplåsta mage. hermafrodit?
äääh.. de här blir nog bra!


jag säger inte att små bröst är fula, jag tkr det är jättefint! hellre små än stora ballonger eller hängiga eller utstående bomber!  alltid föredragit små! fast det är väl ofta så, att det man inte har vill man ha!
jag HATADE stora bröst förut, vafasen man fick ju ont i hakan när de hoppade upp och ner när man sprang. fybubbblan, dubbla sport bhar någon?
....fast jag hoppas väl bara på att få lite mer propioner..,, like it use to beeee! :P

Kommentarer
Postat av: Fru

we'll see, du kommer ändå vara finast där. Vi kommer vara finast.

2009-03-26 @ 09:21:24
Postat av: dedde

till fru:

vi krm äga stället, fru ! ;) speciellt du!

2009-03-26 @ 12:57:29
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: Ahlstrand

Vad är det för fel på stora bröst?

2009-04-07 @ 12:30:35
Postat av: dedde

till ahlstrand;

det är inget fel på stora bröst :)

2009-04-13 @ 17:02:35
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0