update.

fail. men upp och stå igen. crap.  

ehm. bröllop förra helgen, på lördagen, det var kul! det var det, lite halv oväntat avslut bara. pinsamt men behövligt, i think. det tog ett tag, tills idag, att inse att det kanske var lite okej i varje fall. förush vad jag skämdes.. 
men helt klart gaaaaaleeet kul kväll, lyckad. och att se dig le sådär, att se dig lycklig, det gör mig glad, jätteglad! grattis pappa!

gröna lund, as I told, himla roligt! första åket var "insane", ihiii den var kul! sista loopen, lr vad det nu var, flög mina nycklar, rakt in i nätet, tack&lov, skulle varit just snyggt om de plaskade ner i vattnet! och tack&lov igen att dem inte hamnade i någons huvud eller så! en liten nisse i kön tog dem, och jag gissade på att han skulle ge dem till ordningsvakten. dem sa att alla tappade grejer hamnar i servis centret. avslutade med "insane" och det sista vi gjorde var att gå till servis centret, lika bra att dem låg där under kvällen, om dem nu var där, verkade ju säkrare än min ficka iaf! hehe. dem var där. pew. 
himla bergochdahlbana svungade fram mig och mosade mina tänder och näsa, haha typisk! jag ahde kul på grönan!
..och ngn är duktig på att kasta, ..och sikta! ;)

idag. skolan ja. ihi. bara jag i hela skolan. efter 3h blev jag hemskickad för att lärarna ville gå hem, så skolan stängde. typiskt dåligt tecken. haha.. walthers.. 




jag vet varför jag inte kan sova, igen. 
men jag tror jag mår bättre nu, iaf för tillfllet.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0