tröttsoooooo

happ happ, lite dryg dag, regn. men träfafde två sköna tjejor imorse, hihi. det var bra!
himla svårköpt till flubbo, men vi fixa't ! ..tillslut !

haha jag bara blajjar, sms från skogsmulle, inte fel! piggar alltid upp!
trött trött, mitt sömnpiller är inte här, taskig stil!  så nu är jag ZZZzzz...
tagga tagga!

snart ska jag upp och färga håret, yeahj!
hurrududu, härmed har vi ett nytt mission, - operation rädda hår. fast det har vi haft förut, men nu får vi banne mig ta upp det igen!  saaaave mitt hååååår!  ihI!

trött. haha  :P


trotts 3 missöden idag är jag förvånansvärt glad, ..ändå. jag orkar nog bara inte, gladare är mycket roligare att vara. så det är vi tkr jag, ja det är vi! *SMILE*  ..like you mean it!    skojja, LE BARA! be happy! jaaa!

idag skare bli en tidig natt, ojsh. möte imrgon, morgon. 
imorgon.. då blire PANG&BOM!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0