student..er.

igår var galet..kul!
utspring, flak, mottagningAR, slutskiva. helt otroligt roligt.
helt sjukt egentligen, no more spångaschool. trist. haha jag blir ledsen av själva tanken. vilka ska jag nu hälsa på? vilka ska vi nu kaosa runt med. buhu,.
jag känner mig fortfarande som en del av allt det där, nu känns det som att jag har firat min student.
med dem jag ville gå ut med, med dem jag ville åka flak med, med dem jag ville dansa natten lång med på slutskivan.
nästa år är det min tur, det känns inte så.
med en klass jag itne känner en kotte i, i en skola jag inte gillar, ett år jag inte skulle pluggat. ett extra.
nej jag ahr min mössa hemma, jag började gymnasiet för 3år sen, nu skulle jag sprungit ut. i mitt huvud har jag redan gjort det. och då har dem i MIN skola inte ens sprungit ut än. wierd. men ändå, "jag ahr tagit studenten!"
*crossed fingers*

idag vare en nya utspring. missade den första. ush jag hatar mitt samvete, det tog. så jag åkte dit, bara för att åka dit.
köpte en bussremsa för att åka hem. förlåt. ibland är jag allt bra värdelös. vidare till nästa utspring som jag också höll på att missa. sprang dit samtidigt som första klassen sprang ut typ, och hennes klass sprang ut 2:a. hehe..

nu äre mottagning! gogogo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0