skolan.

nu sitter jag i skolan sen 2h tillbaka, bara 4h kvar då.. ehe. 
huvudet har totalt slagit snurr på sig själv och ögonen känns som om dem skulle vara 4st, kan inte riktigt fästa blicken, jag är trött, men mest stressad tror jag. håller på med typ 74st olika arbeten samtidigt. och alla faktabitar är typ klara, bara egna jämförelser kvar. men jag kan inte riktigt tänka, så idag blir det "lätta" svåra för mig,   .. BAH. ! 

jag klättrar på väggarna för att någonting inuti mig stiger och jag vill ut, ut ut uuuut. ut ur mig själv, känna frihet. 
frihet som många strävar efter, jag håller den ute, för att vara med mig själv, för att stänga in mig i mig själv. värdelöst

läraren är back. tjohoah. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0