losing my grip.

nu ökar pulsen. jag 'är helt lost.
jag tror att jag försöker dela på mig själv. tror att jag kan vara på flera ställen samtidigt. dubbel och truippelbokad upp till öronen.och jag tar det bara som det kmr. jag tror att allt löser sig hela tiden. 
men nu göre nog inte det.

och mitt i allt börjar jag tappa bort mig själv. vart är jag?



I'm losing myself, and i'm scared. men inte för det. jag börjar bara bli rädd igen,, och DET skrämmer mig.
men jag blir aldrig rädd på riktigt, det är det som är det värsta. jag blir aldrig så pass rädd att det skrämmer mig så mkt att jag gör allt för att vixa det. nej som med allt annat tror jag bara att det löser sig. och nu äre dags att gå igen. bye.

det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0