helg :) <3

härlig helg och dag kan jag säga, minst sagt! 
jag har haft det så bra och varit så glad. ångesten har inte varit alltför angelägen. dessutom har jag varit för glad för att den ska få förstöra, det vill jag helt enkelt inte. när man mår såhär är det lättare att bekämpa den, hålla den utanför och putta iväg den från att påverka vardagen och ens liv. 

igår vare en dag på stan, en mysig en. :) 
idag vare sol och bad, + ett varmt välkomnande till A som är back in sthlm! 
& uppdaterande i boken ikväll.



<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vad fint!!! :D <3

2009-07-01 @ 20:26:48
Postat av: dedde

till rebecka;

haha taack babe! <3

2009-07-02 @ 11:12:22
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0