du kan bättre än såhär.

it's a hard time now. 
don't know what to do, men jag försöker så gott jag kan. 

jag är 18år, 19 i år faktiskt. 
även om min mentala ålder ligger på 8år, klassas jag som vuxen.
myndig. 
jag ska slita mig loss från mina föräldrar, jag ska klara mig själv, 
stor nu, klara mig på egen hand, stå på egna ben. 
jag slet mig loss, för många år sen. 
jag klarade mig själv.
men det gör jag tydligen inte nu. 

jag kan bättre än såhär, det vet jag. 
jag var äldre när jag var yngre.
jag var större när jag var mindre. 
jag har aldrig varit såhär liten, mentalt. 

18år för fan. gör det du kan. du är stark. 
ta dig i kragen och gör det bästa av det här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0