dagens dag.

hemma!
och väntar. 
seeegisar. blir själby ikväll.
varit på landet idag också, hihi. haft det bra. 
älskling. <3
en trött älskling tror jag minsann, men det gör inget. det får man vara!
men denna trötter får mig att må bra, så det gör inget. jag behöver bara titta. behöver inget gensvar i form av ngt "återtittande" lr vad man nu säger! haha.. :P

tog en promenad och skulle kolla mitt lokalsinne. och som befarat existerar det inte.. fortfarande. 
men jag fick klappa lite hästar i varje fall!, hehe! så fina djur.

storebror har fixat cider till mig, en hel låda. som jag gjorde en förfrågan av i sömnen, sömntabletter är farliga, minst sagt. 
men sömnproblemen is back, så inte så mkt att göra åt saken, tyvärr.. slänga bort mobil och allt vad saker och ting heter när jag svalt det där lilla.. pillret. ush måste sluta. 

skääälbyyy nääästaaa! 


mitt stand-in sälskap!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0