B C W Y W F

numbero uno, promenad med A, striktaste vägen till skolan sen. psykologi, wiihooo !
hem hem, hämtad! mot ikea, textil, servis, kliiiirrat. --> outlet, köpa klänning till bröllopet!
hem hem, öppna dörren - yes!

lekte frisör idag igen, hihi. fina lockar, måste spara några... !
bye bye, räksallad och prat med mamma. rätt bra dag!

nervös var jag, nervös ÄR jag. det kommer bli jobbigt, du sa ju så. det vill jag inte, så jag springer ifrån det.
peppar peppar, svårt. men det går nog.

"jag ska gå ner och du upp. och du äter mindre än mig, det är orättvist!!"
1. no I don't.
2. det är inte mitt val, men Im on my way, almost there, så säg inte sådär.
 
"titta på min arm!" *be careful what you wish for*


nu ska jag snart gå över till L och hjälpa till och måla på plakatet! :)

btw; im happy for u, fru! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kommer du på min studentmottagning? :) /Nicole

2009-06-01 @ 21:14:21
Postat av: dedde

till nicole;

TJA! när ären? :)

2009-06-01 @ 23:39:25
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0