acceptera och härda ut.

skam den som ger sig. eller vad säger man? 
det här var sista gången, sista sista sista. 
men vad ska jag görA? jag kan ju inte hjälpa..
eller ? 

jag vill jag vill jag vill, räcker inte det?
måste jag backa 15år för att ta ett steg om året för att bearbeta allt? för att KANSKE lyckas snurra ut knuten som består av en knop jag aldrig förr sätt? jag kmr ju ligga med fötterna på rullatorn innan den tiden är kommen. 

acceptera och härda ut.. 
nej vafan. jag orkar inte mer och jag kan verkligen inte acceptera det. 



jag vet att dåliga tider och stunder alltid kmr finnas där, de går inte att undvika. helt enkelt. 
men jag vill inte le längre bara för att lura. bara "för att". 
men jag ska le när jag är glad, och jag ska ta vara på dem glada stunderna. 
för att orka med de jobbiga. och jag ska känna smärtan i de jobbiga, för att kunna uppskatta de goda och lyckliga, de glada. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla söt tjej!

2009-06-25 @ 08:58:41
Postat av: dedde

tack! vem du än är :)

2009-06-26 @ 21:31:16
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0