a walking disaster


himla golv. jag vill bara spotta på det, men då kmr jag bara halka och strutta ännu hårdare i det. 
ajaaaah, inte mkt att göra åt. idag blev helt enkelt en..golvdag! 

efter golvet på nästan 9h, vart det promedad i 1h, med mamma. 
prat prat om tomorroooow. inte prata, bara lyssna. kan kortfatta det med 2ord, men det vill jag inte. 
jag har lyssnat, men min viljan är inte din lag, inte längre. jag vet inte om jag ska lita på att du vet vad som är bäst för mig. inte för att jag heller kanske vet det. men ge det lite tid, snälla. ge mig lite tid, för jag vill ge det tid. jag har alltid givit dig tid, en massa himla tid. tid tid tid tid tiiiid.
"du kan omöjligt orka"
- well.. jag har inte så mkt val just för tillfället. 
jag orkar, för att jag vill.
allt handlar om vilja.


wave goodbye to all,
as I fall.
a walking disaster
as far as I can tell
It's just voices in my head
Im I talking to myself?
'cause I don't know what i just said.
a walking disaster. 



i will let you know, varför vi fortsatte leva bakom stängda dörrar. 
varför vi var så rädda för ett agerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0