04.11

jag måste lära mig det här med planering. jag är inte van vid skolan än, hehe.
går runt och säger att jag måste lägga på ett kol, och här sitter man igen, som så många tidigare nätter och mornar.!
klockan är 04.11 för att vara exakt och nu har jag pluggat i 1000år! jag som skulle sova tidigt idag, precis när jag lägger mig i sängen, kommer jag på den något försenade tanken att jag faktiskt bara har några enstaka timmar att fixa pluggandet på, oups.   ... nu får jag nog ingenting mer gjort, dricker varm mjölk och blir inte smartare för det. tss.
skääärpning nu, gå upp!  sov.  sen fåru äran att plugga lite till! ;) gooo girl!

om 1,50min börjar du jobba, godermorgon bby! <3
sleep tight d.- !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0