hemgång!

hallelulejah, hemma!
eller hemma och hemma var väl att ta i, men hos rätt personer i varje fall!
hemkommen från käringön. började min reda dit i lördags med att leta reda på mitt tåg.
igår gick till båten, därefter blev det 1,40h buss och efter ett himla stragglande på gbg C, hittade jag även till mitt tåg. där jag sen blev hämtad med bil, hhi lyx. ge mig ett flygplan och jag har tagit mig fram med alla sorters olika fordon denna dag!  åh välkomnandet var efterlängtat till max!!


Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
rosor slår ut ur den hårdaste mark
som sol över mörka gärden.

Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.



JAG FICK EN ROS !! =D <3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0