dagens!

skillnaden mellan stenhård disiplin och tappad kontroll är nog rätt hårfin.
eller är det den hårda disiplinen som blir för hård och bidrar till en tappad kontroll?

det har jag tänkt på idag. vad mina handligar egentligen beror/-de på,.


annars hare varit matning av hästar , fast de snikna jäklarna gillade inte korven som jag så snällt gav d3em, ELLER knäckebrödet. gilalr inte hästar knäckebröd? eller är de dem nedra ankorna som gillar det kanske ?
men ruttna äppelbitar och morötter, det gick minsann bra!



jag kände mgi så fri.
 bara skogen och jag.
det kändes bra - jag kunde.
jag trodde inte att jag kunde, för jag borde inte kunna. jag ahr inte den fysiken, nu.
så egentligen.. men sen kom jag på att den där järnviljan. man kan om man vill.
jag kan om jag vill.
diciplin, vilja, tvång. kalla det vad man vill. den är bra om man använder den rätt.

ingen prestationsångest behöver vara där mer,
men jag tror den har bytts ut,
men annan ångest.
ångest som ångest. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0