tick tack

tjollaaaahooooopp!
samtal avverkat med min läkare här och behandlare från dagvården, gick väl bra..
en ny patient dök också upp dagen till ära. :)
imorgon kmr pappa hit vid 11.45 så ska han äta lunch med mig, vi sitter ensamna ngnstans på enheten, se hur det funkar. hoppas det går bra. gör det det kasnke jag får sova en natt hemma i helgen, det vore underbart skönt! :)

nu har vi precis bakat lite - grahamsbröd. obama babblar sitt tal på tv:n och vi måste snart bege oss tillbaka till matsalen så fort brödet fixat sin förasta gäsning.
annars händer det inte överdrivet mkt här...    jättefint väder, not. haha.

och klockan i matsalen är fortfarande borta, har jag skrivit om det? att klockan i matsalen är borta? aja, det är den iaf. tss.
ganska svårt, man blir lätt stressad.. men visst det är inget "normalt beteende" att sitta och kolla på klockan i ett kör, men jag menar - nu ska vi ju faktiskt hålla en tid, det gör man ju inte "normalt" sätt...  
men men, de säger iaf (oftast) till efter halva tiden har gått, och när det är ca 5min kvar, så det kasnke är bra träning..





juusteee, vi har dragit igång ett pussel också! har lite svårt att hitta tålamod till det, men ibland så. behövs bara att man går bort ett litet tag, så kan man försöka hitta en pusselbit! då känns det inte lika skruttit som om man sitter där i 3h och hittar 2bitar som passar.. ;)





Kommentarer
Postat av: elin

ååååh lägga pussel! det som är så kul :D haha, hittar bara ingen som vill lägga det med mig :(



har haft lite problems med att komma in på bloggen.. så har suttit och läst senaste månadens inlägg :P jag gillade väldigt mycket inlägget vid namn: motiverad. så ska det låta tjejen! :D <3

2009-01-20 @ 21:03:09
Postat av: dedde

till elin;

haha jag kan lägga pussel med dig sen ;)

aha, jo jag lösenskyddar den ibland... kasnke därför.. men skika sms och be om användarnamn och lösen om du träffar på det igen!

åh tackars :) <3

2009-01-22 @ 09:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0