telefoooonas

meeeeh, nu är de ute och går igen, när får jag följa med?  aja, nu hinner jag ju sitta lite vid datorn, utan att jag behöver "stressa" över att ngn annan vill ha den ;) 
om en timme kmr pappa och madde hit, då ska pappa kolla lite på olika mobiler,och imrgon får jag min första permission - YEAH! så då ska mamma och jag åka till typ .. elgiganten(?), omd et finns ngn här, och köpa en. för min börjar skrutta ihop. och får "bara" permission ngn timme, mellan 2 mål. antagligen efter em.målet och middagen. ska bli skönt att komma härifrån bara ett litet tag, har inte satt min fot utanför dörren på 1månad. fatta stort antetag jag ska ta när jag kmr utanför dörren! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0