svimma

shohooow.
nu har jag svimmat för 2a ggn i mitt liv, fast jag hade inte kommit ihåg ngnt om jag inte haft ngn rumskompis.
mellan 05.30-06.00 kom en läkare in och tog puls och blodtryck. sen fick jag gå upp på toa och så skjutsade hon mig till behandlingsrummet. där togs vikt samt blodprov. hon stack mig 2ggr, en gång i armväket och en gång i handleden, men hon fick inte upp ngt blod, så 07.30 kom en annan läkare in ocg stack mig i andra armväcket, men fick typ bara ut ½ kapsel.
efter första blodprovsförsöken ställde jag mig upp för att klä på mig och sätta mig i rullstolen, då svartnade allt, men jag var fortfarande vid medvetande, bara det att jag inte såg ngt. så jag minns bara att jag undrade hur jag skulle lyckas sätta mig i en rullstol jaginte såg, men lyckades. de körde mig till rummet - allt var fortfarande svart. läkaren lämnade mig i min dörröppning till rummet, allt var fortfarande svart, men jag tänkte att om jag bara känner väggen kan jag nog hitta till sängen, men första steget och POFF, jag svimmade. vaknade, och ålade mig till sängen. 
skickade ett sms "jag svimmade :S" . efter andra blodprovsförsöket tittade jag på mobilen och såg svar och smset jag skickade, mindes ingenting, så lät det vara. men sen började jag få små tillbakablickr. och mina skor låg huller om buller efter att jag slagit i skohyllan i fallet.  men jag hittade inga sår från ngn kant. men jag mindes hur jag föll, men trodde det vara tt jag bara drömt det.  så frågade min rumskompis om hon hört/vaknat av ngn duns. och det hadehon. hon hade vaknat när jag kommit in, hört dunsen och sätt mig på golvet..  scarry.. 


Kommentarer
Postat av: Helene

klart jag kände igen din handstil hihihi :D direkt så ba: DENISE! hahaha.

oj vad läskigt att du svimmade! men det brukar se läskigare ut än vad det är. jag såg en som svimmade på café njuta förra veckan, det såg hemskt ut. hon ba kolappsade totalt. så jag kan tänka mig att du dunsade i golvet likadant som hon.. ändå läskigt! hoppas det blev bättre sen :)

2009-01-05 @ 22:26:10
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0