sudooookuuu

idag var mamma och P här, precis efter lunch, så de satt på mitt rum och jag var lite grinig och städade. efter gårdagens alla sömntabletter är jag helt bombad idag .. så sjukt trött.
nu är det bara ett mål kvar, kvällsmålet. sen är denna dag över, tack och lov. imrgon har jag varit här i 2v.

idag försökte jag gå in på min mail, men den sidan var spärrad, härligt. kan inte heller svara på kommentarer här på bloggen.. suck :P

annars händer det inte så mkr här. men imrognbörjar en ny vecka och lite aktiviteter kmr nog fylla ut dagarna, typ terapigrupper, kroppskännedom, lite samtal etc.
utöver det är korsod/sudoko, tv och film det som gäller. fick besök från uppsala i förrgår, fick en ny tidning full med sudok, så den har suttit fast i min hand i 2dagar nu, så jag ser bara siffror .. ^^   :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0