stängda dörrar.

jag vill bara springa härifrån. man är fast bakom stängda dörrar och det sociala, normala livet. verkligheten.
men allt blir så dubbelt. för springer jag ut på andra sidan av dessa väggar, springer mot det jag anser vara friheten. springer ut där ingen bestämmer över mig, vad jag ska äta, när hur och mängd, ingen säger till mig vad jag borde och inte borde göra. där ingen låser mina dörrar och säger åt mig att jag inte får gå. ut till alla andra människor.
springer jag ut till det där fria, springer jag rakt in i helvetet. då springer jag verkligen in i djävulens gap. med en röst som säger åt mig vad jag får göra och inte får göra, var när och hur jag ska äta. och väggar i min hjärna kmr byggas, tjocka murar kommer stänga in mig från det normala, det liv jag vill ha. men dessa tillsägelser kmr inte komma från människor i annan form än ....mig själv.

allt är så dubbelt, allt är s¨å sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0