PERMIS

wiiihiii, igår hade jag min första permission! det var bara mellan 14.00-melliset och middagen 16.30, men iaf! =D
efter mellanmålet kom mamma hit och hämtade mig, så åkte vi till elgiganten och köpte en mobil,
Sony Ericsson Z320i

sen åkte vi hem en sväng och träffade patrik och lillebror. åh har inte träffat robin på hundra år känns det som, han växer ngt sjukt fort nu. men han var så söt, han kom fram och kramade mig, detvar fint :)
efter typ 15min hemma, var vi tvungna att åka tillbaka.. men det var en sjön permission, fick äntligen dra några andetag i friska luften på typ första gången på 1månad.


justeja, fick ett par byxor av mamma också - rosa!!
jag blir nästan rädd för mig själv nu, går runt i rosa byxor. vad h'nde med mina svarta kläder och nitskärp?? :O
dessutom är jag ju blonderad, vilket jag heller aldrig trodde jag någonsin skulle göra.. haha,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0