peeeeermiiiiiiis

lalala, trååååkiiiigt.
igår var pappa här och hade "Möte" med min kontaktperson, lr vad dte nu är. han fick min ordination och sen skulle de prata själva utan mig, så då vet jag inte vad som sas.
sen 14.00 var dte mellanmål och precis som gårdagens lunch, åt jag den med pappa. det gick lika bra som det gjorde igår, vilket var sköööööönt.



permission;
idag vid 17.00 direkt efter middagen kmr pappa hit igen och hämtar mig, så får jag vara hemma över kvällsmålet, sova hemma och sen kommma tillbaka till frukosten kl8. besviken på att inte få "visa" att jag kan klara av ett av det "stora" målen, men det är iaf bättre än ingenting, ska bli så skönt att komma härifrån!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är så bra :D

2009-01-25 @ 17:06:18
Postat av: Jennie

Jag blir glad!

2009-01-25 @ 18:09:38
Postat av: dedde

taack taack båda två, J! =)

2009-01-28 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0