new year.

GOTT NYTT ÅR!      (...i efterskott) och god fortsättning! =)
andra dagen på nya året! nytt år, nya tag - och nr.9 är mitt turnummer också ;)

här händer det inte mkt..  mest korsord/sudoku lösningar, vila och måltider. urk.
känns som man är förtidspansionerad, man får inte göra lr bestämma ngt själv.
och rullstolen och reglerna om kläderna ger mig KRUPP!

nuär klockan snart tio och då mina vänner, äre dags för näringsdryck! undra vilken smak man ska ta idag..? finns;
choklad - godast? - men lite "mastig"
vanilj - tredje eller andra godast.
wild strawberry - näst äckligast ... blä.
tropical fruit - äckligast! USH!
cappuccino - helt ok, ligger i mitten.



blir nog vaniljen idag.. drack chokladen igår.. tropical fruit har jag bara smakat en gång (likaså "jordgubben"), aldrig mer säger jag ..  :P

nu måste jagnog börja avrunda, för kmr de ihåg mig hämtar de mig lite tidigare... annars för sent .. -.-  ;) 

nu önskar jag eder alla en riktigt god.....(ej jul), nytt år!    (haha humorn är ju inte på högsta nivån kasnke .. ursäkta) :P

Kommentarer
Postat av: Helene

Gott nytt år Dedde :D <3

2009-01-03 @ 19:44:20
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0