motiverad

det är sjukt hur man kan ha så mkt olika tankar, men om samma grej.
även om jag inte är frisk än och har de sjuka tankarna snurandes i huvudet, är jag sjukt motiverad till att få komma hem och testa hur det går hemma. det kan gå hursom helst. det är det ssom är så sjukt. jag vill vill vill komma hem och bara försöka själv, klara det. och då undrar jag, om jag nu är så motiverad och verkligen vill, hur skulle jag kunna misslyckas då? vilken del av mig är det som inte vill bli frisk, och varför kan jag inte stryka över den med den sidan som faktiskt vill?
vad är det som är så svårt?
när jag var längst ned på botten fick jag en en fråga; "vill du dö eller leva?"
en sån fråga kräver ett svar som inte borde vara så svårt att svara på. jag gjorde ett val - leva.
så vad är det som hindrar mig?

nu jävlar i gatan ska jag iväg och äta frukost, och njuuuuta, för att den ger mig kraft att leva ett liv!





havregrynsgröt, here i cooomeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0