cosmonova etc.

tjohoo, ny daaag, som tryter mot sitt sluuuhuut, med brödbak. u know, tisdagskväll nu ju ;)
bra att brödet skulle stå och jäsa över natten, inget nybakat bröd till kvällsmålet med andra ord.....!

idag vare utflykt, wihi. vi åkte (4st) till cosmonova och kollade på en 3D-film, ngt med förr i tidens reptiler som levde under vattnets yta. rätt coolt det där med 3D, men sumpade min första promenad. yes thats right! från och med idag får jag gå med på promenaden!




justeja.. idag var min första middag med helportion. och jag hade matträning med pappa.. halvkul kasnke, men gick förvånansvärt bra, peppar peppar.



tjockpannkaka......

Kommentarer
Postat av: Fru

Du är otroligt duktig och en riktig kämpe!

<3

2009-01-28 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0