brödbakarkväll.

jahapp jahapp jahapp. nu äre de andra och klär på sig, för promenix. ^^
iiih, hatar att sitta här som en annan handikappad. vill ut ut ut. hem hemhem.
jag ser lite snö genom fönstret iaf, de säger att det är kallt. igår var det tydligen hyperkallt(?).
aja,snart kmr nog ataraxen, tror jag det heter.. konstiga namn på allt nu för tiden :P

ikväll äre "brödbakar-kväll", de brukar vi ha varje tisdag. då äre ngt bröd man bakar som man har i lite olika grejer i från gång till gång,(ex. morot, katrinplommon, etc.)..
förra tisdagen gjorde vi faktiskt 2olika bröd, dels för att jag itne tålde en av dem. så det enda blev små runda "frallor" med kanel och äpple i, det andra blev en"filmjölkslimpa" med katrinplommon i.

undra vad det blir till lunch idag .

bye bye.


Kommentarer
Postat av: nicole

tål du inte laktos? jag testade mig för det i höstas, men det var inte det som gör min mage dålig:S



hoppas du har det bra!! Synd att du inte kan svara på mail/kommentarer, men jag kan skriva så att du kan läsa iaf :D



Här är det lite varmare nu, alex har köpt bil så vi ska åka till västerås idag:P och om 2 veckor blir jag 18!!! fast vad ska man göra då liksom... vill ju inte bli arton, än.



tycker att vi kan fira våra födelsedagar i sommar, när det är varmt!! vad ´sägs?

2009-01-06 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0