bra dag!

lördag. ovanligt bra dag. igår var ett hårt slag, så skönt att detta blev en bra dag, än av de bästa :)
känns rätt öde på hela enheten idag, många som är på permission och inte alls många skötare.
nu har vi precis kollat klart på körslaget, inte så mkt annat som hänt idag. lr de andra var på "utflykt" till stinsen.
mamma var här imorse vid elva också, kom med lite kläder och tidning + några papper från banken. nu när jag fyllt 18 kan hon inte ta han/göra ngt som har med "Min ekonomi" att göra, och jag kmr ju inte härifrån.. så det hade varit ett himla strul med papper och godkännande. och nu behövde jg skriva på och två "vittnen" härifrån - som kunde bekräfta att jag var jag och att jag var här. nu kom nattskötarna, de andra är inne på rapport och går sedan hem.
trött trött, tror jag ska gå och lägga mig på sängen och bläddra lite i tidning, men idag är det helg och man får vara uppe till 23, vill man ju ta vara på ;) , men äh, lika bra att försöka sova, ladda om till frukosten lixom ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0