besök

lunchpromenad för de andra, trodde jag skulle få följa med nu, men icke...   fast jag är glad ändå, för att jag .... dam dam


... SLIPPER RULLSTOOOOOLEEEEEN!!! YEAH!

så jäkla skönt så jag dör!

hade precis "oväntat" besök.. kändes rätt spänt och så.. var min tränare som kom förbi, snällt förståss, men svårt att veta vad man skulle säga.. pratade mkt om träningen, om när de var på träningsläger för några veckor sen, i spanien. hur det var där och så. sen gick vi typ igenom alla aktiva och prata om deras utvecklingar och planer.. kul att höra hur det går för alla och så :)
igårkv'll var pappa här och lämnade över en av mina gamla mobiler, den nya håller på att skruttna sönder. så slutade med att jag sitter och tittar på elgignten.se efter en ny. tror jag skaköpa ngn skitmobil nu, de håller ju ändå aldrig, vare sig den är "bra" lr "dålig" ..  haha, jävla skit :P 

fick precis en medicinburk med ngn grej i för mina fingrar, haha. efter lunch sätter de på mig bommullshandskar -.-
lunch snart.

Kommentarer
Postat av: aco

Bomullshandskar i told u! fast det är bra att du slutar bita din knäppis;)

smsa anv. namnm och lösen?:D

2009-01-16 @ 16:00:06
Postat av: aco

Bomullshandskar i told u! fast det är bra att du slutar bita din knäppis;)

smsa anv. namnm och lösen?:D

2009-01-16 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0