wok.

så jävla sjukt.  jag ska kämpa gärnet för att komma härifrån nu. bort bort bort. 
samtal med min behandlare 2ggr igår. nu vill jag verkligen härifrån. de "rekomenderar starkt" att jag ska gå över till dagvården sen, men jag vill inte. 
varje gång jag har pratat med henne så har jag fått ordinationshöjning, och nu har jag full portion på allt. men hon säger att hon snart kanske måste lägga till så jag får 2näringsdrycker. hey, tack för den. men so what, jag ska ändå upp i vikt, och de har redan förlängt min tid där, bara pga av vikten. mina värden visar att kroppen fortfarande är svältpåverkad, och fortfarande är extremt ........... ja. 

men jag vill ju det här, så det spelar ingen roll.  jag ska ju äta dte för att jag tkr det är gott? 
jag vill inte att det ska vara ett tvång mer, nej när jag går därifrån ska det vara en vana, ngt jag VILL göra. ngt jag tkr är gott och kan njuta av. jag vill kunna lita på mina hunger och mättnadskänslor. 

och jag är så jävla taggadd på att klara detta hemma nu, verkligen visa att jag vill och att jag kan. 
och jag vet att jag kan.  det kan inte vara så jävla svårt? nej, 

vi börjar här och nu, mmm längtar till middagen, wook. gott, dte gillar jag! :) 






Kommentarer
Postat av: Ebba

Klart du klarar det här :D

2009-02-06 @ 23:33:52
Postat av: Rebecka

stressa inte denise, låt kroppen ta den tid den tar :) allt finns kvar här och väntar på dig <3!!

2009-02-07 @ 12:03:18
Postat av: emma

åh vad glad man blir av att läsa det här! går ju jätteframåt! jag hejjar på dig <3

2009-02-07 @ 18:27:30
Postat av: dedde

ebba; taaack! =D



rebecka; jag vet .. men jag k'nner mig verkligen bra.. därför så frustrerande att vara så.. instängd..



emma;

taack vännen, vad glad jag blir av att höra från dig!! <3

2009-02-13 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0