taaxi

tss, dessa taxichaufförer alltså, vad är det här. 
först ringer ett skyddat nummer som presenterar sig som "taxi", så ser jag en man står brevid sin bil och vinkar, haha. 
väl inne i bilen började snacket, 
"ser iaf ut som att hela du är med! 
hör du vad dem säger på radion? (lågkonjunkturen), jävla skit!! allt kommer gå åt helvete!! titta bara, sverige har två år kvar, sen är det skit. för 10år sen var det inte alls så här. och kolla vädret, bara slask! titta man ser ju inte ett skit, jävla bil. måste tvätta den efter varje tur. och det går ju inte med den här skitbilen! allt kommer gå åt helvete nu!!!
vad gör du här? ska du tillbaka hit sen??
min lilla vän, förstår du. varför är det så i detta land? det är ju bara här i norden. jag skulle kunna säga dig min lilla tös, men det ska jag inte göra. 

dina föräldrar är skilda förstår jag, hos vem bor du, mamma? pappa?  mamman bara drar åt ett hål och pappan åt andra. vad blir det med barnen? egoism. eller nej det finns ingen egoism, men det blir så. 

sverige är bara fest och insest. 2år har det här landet kvar. du kommer inte kunna jobba här min dotter, och jag kommer inte kunna jobba här. 
du är min dotter, för att jag har ingen, har 3st söner. skulle jag välja skulle jag vilja ha 8killar och 2tjejer.
det är inte för att tjejer är mindre värda, nej nej. det är för att då får man större familj. för det är alltid tjejen som kommer till killen. 

...och bla bla.. haha , lite intressant snack, men efter en 30min... 


Kommentarer
Postat av: jenniför

HAHAHAHA vilket psycho! :P

2009-03-02 @ 20:10:43
Postat av: dedde

haha i know ;P

2009-03-03 @ 08:56:01
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0