uppdatering

oj, lite soppig på att uppdatera här. men nu äre på G igen..  nejmen min dö-tid här har snoppats in lite,  okej inte så jättemkt men tillräckligt för att inte "hinna" skriva. i söndags morse kom jag hit, taxicauffören pratade på som bara den om nyheter och  grejs tills han nästan blev irriterad av sina egna slutsatser, som han drog under resan.
sen på måndagen över 14.00-målet åkte jag iväg med pappa och madde för att uträtta en grej. och på tisdag tog jag taxin till pappa efter mellanmålet, träffade jennifer en snutt och sen åkte vi frbi spånga, hämta upp madde och sen till Kista. där åt vi middag och kollade bio , revolutionary  road. uppskattar verkligen den kvällen, kändes så bra också :)
och bio-godis blev ett måste, vilket var första gången på ...länge. 
det var ett ganska stort steg, men kändes hur rba som helst och det är SÅ JÄVLA UNDERBART!
det rä så sjukt svårt att förstå, jag vet. men huvudet är helt psykat och det är därför det är så svårt att komma åt. men jag tror att jag tagit in en spruta där och sugit ut det mesta. mot papperskorgen med deeeeet.
på fredag bär det av hem igen, på pappret efter middagen, men jag hoppas på tidigare .
hoppas alla där ute mår bra! =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

WIEEE :D du är så grym!! snart blir de bananer och runda choklader för fulla muggar <3

2009-02-12 @ 20:19:50
Postat av: dedde

till jennifÖr;

klart som f******n att det blir rosa bananer och runda chokladiser snarast!!!! <3<3<3

2009-02-13 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0