taxi.

hemma hemma hemma! oh så skönt, kom hem för ett tag sedan, fick dock vända i dörren när jahg kom hem för pappa och jag var skulle köpa youghurt, som vi redan hade märkte vi sen ... -.-  

taxin var lite sen, och i denna satt även en gumma, som glatt hejjade. skulle släppas av ngn stans i väsby.. direkt när hon klivit ur så började chauffören(stavning?) prata.,    
"jaha, så du är en av de där som inte gillar att äta?., jag hade en tjej förut från din grupp. vad gör ni, gillar du inte godis, äter du inte det? jag vte hur ni är. vad äter du, vatten? " 
"nee.. jag äter riktig mat nu, jag är ju i behandling"
"vadådå riktig mat? vatten och youghurt?"  
"nej för en halvtimma sen åt jag kyckling och pasta. och nu ska jag hem till mellanmålet"  
"varför äter du inte?" 
"jag sa ju att jag gjorde det, annars så skulle jag ju inte få komma hem nu" 
"haha, vad ska du äta sen då? vad har mamma lagat för ngt nu när du kmr hem?" 
"jag har mellanmål nu kl 2, jag har ett matschema" 
"aha, jag vet hur ni är.. ni vill leva upp till kraven, vara smala. men jag ska säga dig, man vill inte ha en pinne, som en rutten pinne som går av bara man tar på den. man vill inte ens kyssa er, det är inget att ha
du vet hur killar är, om en tjej är snygg, de vill bara ha sex en gång, sen går dem. man kan inte ens älska med er" 
"jo jag vet att det kan vara svårt att förstå.. det är konstigt. jag vet också hur en tjej sk se ut, men det är väldigt mkt som sitter i huvudet. men jag vet det är konstigt"
"ja, jag har läst. men det är inte snyggt, jag skulle aldrig ta en tjej som såg ut som ett streck, killar vill inte ha de." 
"ne, jag vet.." 
"du ska gå på restauranger med buffé, så du kan äta mkt. och du ska inte gå på toa och göra ngt, jag vet hur ni gör. och jag ser på dig, titta i spegeln. du är så blek, du måste äta kebab."
"meh, tack för den. jag har varit i behandling i snart 7veckor, och har ätit riktig mat varje dag. de är väldigt duktiga där borta, vi äter riktig mat, inte vatten., tss"
 
"hur gammal är du?"
"...18" 
"om 10kg är du riktigt 18" 
"jahapp, haha." 

sen var vi framme i hässelby. 
"nästa gång jag kör dig, då ska du ha gått upp 10kg" 
"jaja, hejdå"

Kommentarer
Postat av: Domino-H

men guuuuud! :O han borde inte få köra er, tänkte på dem som mer nyligen blivit inlagda! :S "jag vet också hur en tjej ska se ut" Well done dedde! ;) ngt verkar du lärt dig iaf! ;) <3

2009-02-07 @ 18:41:14
Postat av: Helene

HERREGUD :O nu blev jag förbannad på honom här!! orka vara sådär dryg i huvudet! slå honom nästa gång ? :D

måste också kommentera "jag vet också hur en tjej ska se ut" haha :D det var massa bra sagt (y)

2009-02-11 @ 20:33:36
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/
Postat av: sara

haha vilken kärring :0)

bra sagt hörru :)

2009-02-13 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0