sushi





frukosten är precis avklarad, så snart äre tillbaka till enheten som gäller, men först kasnke ett litet stopp i skälby.
det är söndag och det här är den längsta permission jag haft. men allt har gått jättebra.
mamma och jag har alltid sagt att "när jag blir frisk ska vi gå ut och äta sushi", för det är ngt jag aldrig smakat.
min behandlare ringde mig under dagen igår och berättade hur mkt sushi jar var tvungen att äta för att et skulle räknas som fullständig ordination. oh hej & hå, det var en hel del det... men resultat; det var gott, det var det, men efter ett tag blev det lite väl fiskigt...  så jag kan lugnt tänka mig äta det igen, men kasnke till en lunch då man inte behöver äta så otroligt mkt, för lagom är nog bäst... :P men huamig, det var en bit som SMAKADE som en ny-upp-metad mört LUKTAR...när man rensar den.. :P
men den här helgen har gått skitbra!, 



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket finbesök jag fick idag !!!



<3

2009-02-08 @ 14:06:17
Postat av: Karin

Vilket finbesök jag fick idag!!!!



<3<3

2009-02-08 @ 14:07:36
Postat av: dedde

till karin;

vilken fin tjej jag fick träffa idag !;) <3

2009-02-09 @ 07:25:41
Postat av: elin

HAHA. roooligt när du får läsa mitt brev! (om det inte kommit än) :D

2009-02-12 @ 13:22:48
URL: http://trampoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0