nu jävlar i gatan!

gråta gråta gråta, ångest? nooo, snarare glädjetårar!
samtal med mina behandlare, försökte verkligen förklara att det är lättare hemma att jag inte känner ngt behov av att sitta här och vänta på måltiderna för att bevisa att jag kan äta, - när det bara är att gapa, tugga och svälja.  behöver inte behandlas som en bäbis längre, äta, sova, bajsa, (haha ursäkta uttrycken men det är ju de enda man får göra här.) eller njae kasnke inte det sista,  magproblem är väl det man säkert kan säga att alla här har .... men det kmr väl igång som allt annat här ;)

det största problemet med en sån här intensivbehandligen när största och första fokus ligger på vikten, är att man inte hänger med i huvudet...    men nu känns det nästan som det är tvärtom för mig, det är vikten som hindrar mig från att komma härifrån. men om jag sköter mig och går upp lite stabilare i vikt (påökning från och med imorgon). men lite dåligt, för de skulle ta min vikt och prover i morse men glömde det så de har ara förra veckans vikt att gå på, så inte så konstigt att de tkr att de går lite segt.. men men .så kasnke jag inte kmr behöva vara här mer än 2-2,5v till, högst 3.     så nu ligger det mkt fokus på permissioner, att det ska fungera hemma och allt. så nu jävlar är det slutspört!!!
vill vill vill så härna hem! 

Kommentarer
Postat av: aco

Gud vad glad jag blir för dig! Du är så himla duktig som verkligen visar att du kan äta! För det vet jag att du kan!!Hoppas du får väga dig snart!

2009-02-02 @ 20:43:05
Postat av: emma w

va underbart fina du! jag vet att du kan! hejar på dig och håller alla tumsen!

2009-02-03 @ 17:29:28
Postat av: Jennie du vet,

Du är grym! nu behöver du ju inte svara på de där jag undrade i brevet om varför det gick så fort. För nu förstår jag ! och ännu bättre är att du gör det, förstår att man måste förstå att man är sjuk innan man blir frisk! och nu vet du det, nu kan du åka hem och fortsätta kämpa! :). och förlåt för tillståndet jag skrev brevet i. Jennie

2009-02-04 @ 09:09:16
Postat av: Anonym

till aco;

tack!:) ja, jag har ju mun och tunga lixom ;)



till emma w;

taaack, det betyder! :D



till jennie;

tjo! jag fick ditt brev idag och har faktiskt redan svarat ;) tack tack för fina ord :)

2009-02-04 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0