my wandering days are over

my wandering days are over. 

jag vet vad jag vill, och jag vet varför, klart slut. 
jag ser det jag inte såg då, jag vet det jag inte visste då. 

jag förstår nu hur många jag gjorde illa, hur egoistisk och självisk man var. hur jävla sjuk jag gjorde mig och vilket helvetesliv man levde. vem vill ha det så? nejdu, lilla jävla vän, jag vet vad jag vill.
det gäller nu, här och nu. inget sen eller senare. skärpning nu, det är nu eller aldrig. u know what u want, and u know what u wanna do. 
ta skärpet och dra tilll det ordentligt! inga mer skenande tankar, inga mer ovissheter, inga mer narr eller lurigheter. inga mer spel eller spratt. vem äre du lurar egentligen?  
nu har du facit i hand, har testat den där vägen en gång, nu vet du hur det är och vart du inte ska gå. 

hej hopp, kör nu. ta risken, om du nu väljer att säga så. släng dig ut och låt livet fånga dig!!



Kommentarer
Postat av: aco

Hej dedde! hinner vi ses på lovet? vet du när du får åka hem och så? eller det får du ju så mycket så vi hinner säkert ses :D

2009-02-18 @ 10:39:50
Postat av: dedde

till nicole;

tjaa!

ja det tror jag att vigör, jag kasnke får vara hemma hela veckan då, kasnke kanske kanske! jag vet inte riktigt, möte idag sen ska jag försöka få tag på överläkaren och snacka om nästa vecka, men inte långt kvar nu! peppar peppar! <3

2009-02-19 @ 08:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0