mitt i veckan.

lite förändringar i permissionspappret, åkte hem efter lunch. åt min nedra risifrutti till mellis och sen begav jag migg upp till mamma. min tanke vara att hämta sminket som låg i badrummet, dock blev så inte fallet då robin kom hem samtigigt och ockuperade badrummet för den närmsta halvtimmen..känndes det som. så hejdå smink, och back to pa. 
sen plinga det på dörren och in kom amanda, ut i bilen - och wrooooom to kista.  
bokade biljetter till "i takel lyser stjärnorna". därefter gick vi och åt middag och göpte godis.

väl inne på bion började reklamen och vi satt där i en 15min. ljuset släcktes och ja, filmen började.. efter ett litet tag blev trailern för lång och jag frågade amanda "har filmen börjat?..." 
hon i sin tur frågaden till vänster vad vi tittade. crap, fel bio. haha, mooot exit - ut och leta reda på vår film, som som tur var inte hade börjat, utan fortfarande var på reklamen pew. haha hur lyckas man`?

sen vare dags att köra hem, kaos. sthlm C - skyltar överallt, bromma, alvik, sundsvall, trolleboda och jag evtefasen vart vi var. stopp vid statoil 24, in och köpa gröna läkerol, hihi. 


det här var den bästa dagen på vääääääääääääldrigt vääääääääääääääääldigt länge! nu måste jag ner och skynda mig, göra frukost och sen äre tandläkaren! :O iiih. 

tack för bästa dagen love! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

:) Du tar mina ord love! ;) Har du kollat vilken film de va vi började titta på? :P Vi måste göra favorit i repris tycker jag ;) <3

2009-02-19 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0