keso!

hemma, hemma, hemma!
ut från taxin, in, sms. --> mooooot bussholmplatsen!
gick för att möta nicole, som sedan sällskapade med en film hemma hos pappa. mkt mkt trevligt, var höjdpunkten på denna lilla onsdag! :)
tack för den lilla filmtimen, var roligt att träffa dig, (henne), long time sen sist...

hemma hos mamma nu, gör naaadaa.
eller jo, satt och funderade på vad jag skall ta till tha kvällsmålas. mackor med brunost och risifrutti med banan hör till det uttjatade kapitlet. fruktsallad lär väl hamna där också om jag fortsätter såhär.
men mamma kom på ett bra mål till ikväll, nämligen; frukt, nötter och ...keso(!), har aldrig smakat det förut, så blir en spännande upplevelse ...,förhoppningsvis ;)


ingen naturell här inte, nej nej, mamma har varit och köpt en keso spättsad med äpple, päron och vanilj !
varför börja i de lugna tagen, inga mesproppar här inte. !

Kommentarer
Postat av: nicole

Det var jättekul att träffa dig! Låter som ett gott kvällsmål, var det gott också?

Tänk att det var två månader sen jag såg dig sist!

2009-02-26 @ 10:47:45
Postat av: dedde

haha det var gott ända tills jag märkte att det var ngt fel, = ej laktosfritt. haha men annars så, ska köpa det laktosfria alternativet så blire perfekt! ;)



jaaa... :(

2009-02-27 @ 14:58:04
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: nicole

Ojdå! märks det så snabbt? antar att du får ont i magen :/ låter som ett supergott mellanmål iaf! jag åkte förbi utanför din pappa igår när jag körde :d tog en sväng förbi backlura!

2009-02-27 @ 16:13:52
Postat av: dedde

nu för tiden märks det kanske snabbt :P

åh härligt, skulle jag vetat - hade jag vinkat, hehe ;)

2009-02-27 @ 23:54:39
Postat av: Joanna

jag smakade oxå den där keson för första ggn idag! vad tyckte du om den? :)

sj förväntade jag mig att den skulle va jätte god (brukar käka minikeso - som jag älskar!) men blev superbesviken, då jag blev superillamående av en ynka liten tesked!



har du smakat nåra andra keso-smaker som du kan rekommendera? :)

2009-02-28 @ 23:50:22
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0