kaffe = no more barn?

igårkväll klagade jag lite över min mage som fått fnatt och då fick jag tipset om att dricka kaffe, så sagt och gjort. 
gröt, mackor, och ... kaffe, till frukost!

 "det är gott" hörde man.. 

jo hej på den, uuurrrrk, det var inte att rekomendera. men där satt jag och tvingade i mig hela den där koppen. fick toppa med lite mjölk på slutet där, uah!   ...och inte hjälpte det heller -.- 




sen på lunchen kom just ämnet "kaffe" på tal. och det nämdes att jag försökt dricka det på morgonen. min behandlare var där då och skrek över hela matsalen;


 "jaaaaa, braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, GRATTIS! nu har du blivit vuxen!!!!!!!!"

haha^^ nu är jag vuxen alltså ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0