i handlartagen!

handla. asså gud, pappa och jag måste se ut som största kaoset när vi handlar. jag går runt i mina långkalsonger, pappa letar efter frysgrejer, ser en gammal klasskompis, stoppar ner huvudet i frysdisken som en struts stoppar huvudet i sanden. mäklaren ringer, han släpper allt i frysdisken. fortsätter undvika "kompisen" genom att springa runt i affären bakom hyllor, jag kör runt med den stora vaknen efter honom, för inte förstår väl jag att han förösker gömma sig. dessutom försöker han koncentrera sig på det viktiga samtalet, och som välkänt är kan ju killar bara göra en sak i taget. han leker kurragömma med mig, som fortfarande inte förstår ngt. springer runt i hela affären och efter kmr jag med vagnen ..! 
osv. osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0