hemma!

hemma hemma hemma! 
åkte hem efter lunchen, taxichauffören vinkade av mig 30min senare hos pappa med frasen; "hejdå ditt lilla lyckohjul" 
haha asså dessa caufförer.... :P 

sen vare direkt in i bilen och iväg till affären. köpa mat och sen hem till mellis. 

så har precis ätit,laktosfri youghurt med massa k´raffs i. middag med pappa ikväll, tillbaka till enheten imrogon bitti vid 10. 
skööööööööööööööööööööööönt!   ..att få komma hem såklart" ;) 



inatt hade jag avrit uppe och skrivit en massa igen, utan att komma ihåg det dan efetr.. måste börja med tvångströja om detta ska få ett stopp.. :S 
snart ska jag gå ner och zappa lite mellan 3an och 5an, som vi inte har på avdelningen ;) bye bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0