helg helg

back på enheten, fyyyy! var så uttråkad bara efter 1h, suuurt.
förhoppningsvis "sova hemma --> middag+frukost - persmission" imorgon, men min ena behandlare är bortrest hela veckan och den andra som jag skulle planera mina permissioner med, är inte här och har inte varit på hela dagen.
men splutt splutt, jag åker ändå. 

kvällsmål om en kvart, gamla ruttna mackor, inte lika goda som hemma. men nu ska vi itne vara negativa, för imrogn får jag (förhoppningsvis) äta dem hemma och då kan jag välja själv! ;) 

sitter och pratar med franken på msn nu, han är på jobbet. han jobbar på tok för mkt och på tok för sent. dumma, han borde åka hem nu. måste ta körkort och komma och hämta och köra hem honom!

...aapropå körkort träffade jag en ung liten dam igår som precis tagit körkort. hon kom förbi innan middagen. sen efter var jag tvungen att ringa henne och be henne köra mig till affären. för pappa förstår inte att man inte kan göra fruktsallad på apelsin och 2 ruttna äpplen som sätt sina sista dagar för 2v sen...

...och appropå "ung liten dam" träffade jag granne linda igår,tog mammas busskort så åkte vi in till v-by. och jag har nog aldrig letat så mtk efter daim-klubbor som igår. jag har fortfarande inte riktigt fördstått vad hon skulle ha dem till. men letade gjorde vi ^^  ;)

härlig helg med andra ord, och pappa med sina sömntabletter..  herregud :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0