bad luck ..?

dålig erfarenhet av just detta datum, men sometimes hare varit mitt enda hopp på turdag, eftersom min otursdag oftast består av restrerande 364 dagar, haha. 

permissionen blev tidigare, tack och lov. fick åka efter 14.00 målet, möttes vid dörren av pappa. vi plockade upp mina saker och satte oss vid matbordet för att pyssla med lite grejer jag tagit med från enheten. :) 
efter det vare foodshopping i sin vanliga ordning. träffade även pappas barndomskompis där :) 

pappa ringde hit madde för ett tag sen som kom och lagade mat med oss. tacos blev det, jättegott. 





ikväll ska jag skrapa lotter, då får vi verkligen kvittot på tur/oturs-dag... ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0