segpropp!

igår natt var inge kul. panikångest på riktigt.
hela groppen skakade, händerna jag höll för ansiktet smetade ut tårarna och läppen gjorde ont av bettet för att inte skrika. jag förstod inte vad det var, varför..

nu sitter jag hemma hos älsklingen, utan älsklingen och en sovande syster till honom. haha.
han har varit på ngt i lindköping och skulle komma hem vid 11, men det undrar jag, den segproppen.
har kollat på tv med systern (som för i övrigt har megaont i armen pga vaccinspruta, hehe, peeet?)
och slagit in en julklapp och dekorerat så fint så!
överväger ett duschande nu, men iiih blöttblött! men duscha bör man .. ehe.

2 and a ½ men börjar ju 55, måste ju ses!  
....kan duscha snart..

byebye.  :)

men kom hem då seeeeegproppp!! ;D <3


Kommentarer
Postat av: Cajsa

låter bra det! :D

hehe, ja det är det..XD

nej nu måste jag gå och lägga mig. nattis!

2009-12-02 @ 23:10:55
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0